Aantrekkelijke copy
die je ideale klant aanzet tot actie
Als ondernemer wil je slechts één ding: dat je teksten aanzetten tot actie. Of die actie nu een movement starten is of effectief click-&-buy is, dat hangt af van jouw doel. Maar één ding wil je: actie.
Where focus goes attention goes. Zet daarom zelf in op conversiegerichte teksten. Of ze nu uit ChatGPT komen of je ze zelf schreef, met dit werkboek zet je altijd de puntjes op de 'i'. De 'i' van 'ik wil dit'.
Met het werkboek Conversiegericht Schrijven laat je je teksten voor jou schrijven. Wat heb je nog meer nodig?
Een houvast voor wanneer het even niet komt
Misschien schrijf je al vaak en wil je er beter in worden? Dan is jouw struggle vast en zeker dat de inspiratie en creativiteit niet altijd op commando komt.
Geef jezelf die tools waardoor je teksten in een vlag en wimpel start, creëert én afmaakt. Zelfs wanneer je het helemaal niet voelt. Laat je creatief vuurtje branden en voel opnieuw de muse in jezelf.
Ja, dat is wat het werkboek met je doet ...
Deze ochtend was ik captions aan het schrijven voor een reel en ik zat vast; Ik heb meteen je tips toegepast. Eerst heb ik gekeken naar de structuren die ik kon gebruiken en ik ben beginnen schrijven op papier. En tadaa, het staat erop. Keihard merci voor alles. Het is heel leuk om van jou te leren. Het werkboek blijft zeker op mijn bureau liggen.” - Katia Martens - BudgetMinded
“Deze ochtend was ik captions aan het schrijven voor een reel en ik zat vast; Ik heb meteen je tips toegepast. Eerst heb ik gekeken naar de structuren die ik kon gebruiken en ik ben beginnen schrijven op papier. En tadaa, het staat erop. Keihard merci voor alles. Het is heel leuk om van jou te leren.
Het werkboek blijft zeker op mijn bureau liggen.” - Katia Martens - BudgetMinded
Katia Martens - BudgetMinded
Waaruit bestaat het werkboek?
3 hoofdstukken om je te gidsen
88 pagina's verrijkende eén praktische kennis
Hoofdstuk 4 - Bonus: cheat sheets, wonderschone woorden, CTA-lijst ...
Geen werkboek zonder een templates en extra handige lijsten: van holle woorden en powerwoorden tot goeie CTA's ... Je vindt ze in het werkboek.
Koop nu je werkboek
Kies uit de digitale versie of gedrukte versie:
Delphine Dedeken
Thomas Sonck - Canyon Clay
Annelien Hacha - The Social Hero
Klaar om je doelgroep eindelijk aan te spreken?
Geef jezelf het werkboek cadeau en geniet binnenkort van een cocktail in een strandstoel terwijl jouw copy het werk doet. Zet de puntjes op de 'i', krijg een houvast om je teksten af te werken én gebruik technieken die effectief werken. Waar wacht je nog op? Je klanten willen je verhaal horen ...