Copybestie bij de hand
Wat als jij een copybestie zou hebben die je teksten (her)schrijft? Copy die je doelgroep pas echt aanspreekt?
Copyne gaat voor teksten met lekker veel schwung en schuif. Het zet mensen aan tot beweging. Hello, actie.
Een eindresultaat om van te dromen?
Met Copyne wordt deze fantasie werkelijkheid.
Wat jij kan krijgen ...
Heb jij nood aan nieuwe copy?
Herken je de volgende situaties?
-
Je kan wel schrijven, maar je weet niet hoe je je boodschap verwoordt in de taal van je doelgroep.
-
Je kan totaal niet schrijven en daardoor stel je sommige copy-taken uit. Daardoor mis je opdrachten of ontloop je klanten.
-
Ja, I know, denk je. Hier en daar sluipen er spellings- én dt-fouten in m'n schrijfsels. Dat kan beter.
-
Je wil een groter copyplan en je daar ook aan houden.
-
Je wil soms eens sparren of nieuwe invalshoeken krijgen over je content.
-
Je boodschap komt gewoon niet over zoals je het bedoelt.
Negeren heeft geen zin. Jij voelt deze ultieme drang naar diepgang ook. Geef eraan toe. Je merk en klanten zullen je dankbaar zijn.
Ik krijg copyhulp, én crazy ideeën, én bouwt aan je merkimago op korte en lange termijn?
Waar kan ik tekenen?
Wat klanten zeggen
Suze&Ally
Naamontwikkeling - Merkconcept
Suze&Ally, het alter-ego voor een fashion brand met de nadruk op sustainable & naturally
Mensen houden van een persoonlijke naam, maar dat betekent niet dat je altijd onder je eigen naam moet ondernemen. Dat is iets wat oprichtster Lhuna niet wou.
Door te kiezen voor een alter-ego als merknaam, creëren we een nieuw personage dat zowel voldoet aan de verwachtingen van de doelgroep als de waarden van het merk bevat. Een ideale combinatie.
De naam en het concept klinken goed en vooral vertrouwd.
eline-ceramics
Webcopy - Creative inspiration
Eline was niet tevreden over haar website-copy, want het reflecteerde niet 100% wat ze voelde en dacht. We planden een meeting in én daar zaten we al snel op dezelfde golflengte. De ideeën voor haar webcopy en business in het algemeen vlogen in het rond. Zo veranderden we de titels van de pagina's en kwam er een duidelijkheid in haar webstructuur.
Daarna ging ik aan de slag met een tekstrevisie. Ik voegde er overal eline's tone of voice aan toe en bedacht labels voor haar eigen collectie. Zo weet de lezer in het vervolg meteen waar naartoe te navigeren bij het zoeken van een nieuwe, keramieken koffiemok.
Zoals altijd, ben ik terug helemaal in de wolken van haar product en diensten. Ga gerust naar https://elineceramics.be/ en ontdek het zelf.
De Geknipte Zaak
Webcopy
Annelien Claeys, oprichtster van De Geknipte Zaak kwam bij mij aankloppen met de vraag: "Help mij a.u.b. met het schrijven van mijn website-teksten." Ze waren volop bezig met een rebranding door NEWDAYS en daar hoorde een nieuwe lading copy natuurlijk ook bij.
Samen met het team van NEWDAYS zette ik alles in gang om websitecopy op punt te krijgen. Ik ging langs bij De Geknipte Zaak en legde interviews af van Annelien en de collega's. Zo kon ik exact weten waarin iedereen zich specialiseerde.
Het resultaat mag er zijn. Een stoere website, geknipt voor de klant: https://degekniptezaak.be/
Krijg je er een Copyne bij?
Klaar voor zwoele, warme teksten waarvoor jouw doelgroep zwicht? Klaar voor copy-ondersteuning zodat je er niet alleen voor staat? Klaar om je over te geven aan m'n creatieve spinsels. Of loop jij weg? I'm ready. Are you?